طبخ نوین | دیگ خورشت پز صنعتی + دیگ چلوپز صنعتی + اجاق پلوپز صنعتی |

دیگ خورشت پز صنعتی یکی از تجهیزات حیاتی برای آشپزخانه های صنعتی است. دیگ خورشت پز صنعتی در دو مدل برقی و گازی تولید می شوند و بسته به نیاز آشپزخانه می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید، انتخاب اندازه مناسب این دیگ ها بسته به ابعاد آشپزخانه امکان پذیر است. دیگ خورشت پز صنعتی ابزار حیاتی برای پخت و پز غذا در حجم زیاد و خدمت به تعداد بالایی از مشتریان در آشپزخانه صنعتی می باشد.

دیگ استیل خورشت پز صنعتی

دیگ استیل خورشت پز صنعتی از جنس فولاد ضد زنگ یا همان استنلس استیل ساخته شده است تا در برابر شرایط سخت آشپزخانه های صنعتی مقاومت کنند، دیگ استیل خورشت پز صنعتی دارای بدنه بزرگ و قابل حمل هستند که امکان پخت غذاهای حجیم را فراهم می کند. پایه های قابل تنظیم این دیگ ها به کاربر اجازه می دهند ارتفاع دیگ را تنظیم کند تا با فضای آشپزخانه هماهنگ شود. تمامی قطعات مصرفی در ساخت و تولید دیگ خورشت پز صنعتی اساتنلس استیل ساخته می شود

قیمت دیگ خورشت پز صنعتی

موضوع قیمت دیگ خورشت پز صنعتی یکی از موضوعات مهم و جذاب در صنعت آشپزی و رستوران داری است، قیمت یک دیگ خورشت پز صنعتی می تواند بسته به انواع و اندازه مختلف، متغیر باشد. از دیگ کوچک و متوسط تا دیگ بزرگ، هر کدام قابلیت و ویژگی های خاص خود را دارند که تاثیر زیادی بر قیمت آن دارد.

برای برسی قیمت دیگ خورشت پز صنعتی برای کسب و کار خود، باید به عواملی از قبیل کیفیت ساخت، جنس مواد استفاده شده، ظرفیت، قدرت و کارایی، هزینه نگهداری و تعمیرات و طول عمر دیگ توجه کنید. همچنین، مقایسه قیمت های مختلف و انجام تحقیقات لازم، می تواند به شما کمک کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

دیگه چلوپز صنعتی در آشپزخانه صنعتی

در آشپزخانه صنعتی، استفاده از تجهیزات حرفه ای و مدرن ضروری است. یکی از این تجهیزات، دیگ چلوپز صنعتی است که نقش بسیار مهمی در فرآیند پخت برنج دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، چلوپز صنعتی با امکانات بیشتری ارائه می شود که به بهبود کارایی و کیفیت غذاهای تهیه شده کمک می کند.

استفاده از دیگ چلوپز صنعتی زمان آشپزی را به شدت کاهش می دهد. این تجهیزات با ظرفیت بالا و قابلیت برنامه ریزی دقیق، به راحتی می توانند مقدار زیادی از برنج را در زمان کمتر پخت کنند. همچنین، کنترل دما و زمان پخت به صورت دقیق توسط دیگ چلوپز صنعتی امکان پذیر است که باعث حفظ کیفیت و طعم بهتر برنج می شود.

قیمت دیگ چلوپز صنعتی

قیمت دیگ چلوپز صنعتی یکی از موارد مهم در صنعت آشپزی و رستوران ها می باشد. دیگ های چلوپز صنعتی ابزاری اساسی در هر آشپزخانه صنعتی و رستورانی هستند که برای پخت و پز غذاهای مختلف به کار می روند.

قیمت دیگ چلوپز صنعتی بستگی به اندازه، جنس و کیفیت ساخت آن دارد. دیگ چلوپز صنعتی با قیمت های مختلفی قابل دسترسی است. انتخاب بهترین دیگ چلوپز صنعتی باید با توجه به نیازهای خاص و بودجه موجود در دسترس انجام شود.

خرید دیگ چلوپز صنعتی

خرید دیگ چلوپز صنعتی برای رستوران بسیار اهمیت دارد. اما قبل از خرید یک دیگ چلوپز صنعتی، باید به اطلاعات لازم دست یابید تا بطور موثر از آن استفاده کنید.

ابعاد و اندازه دیگ چلوپز صنعتی باید متناسب با فضای کاری شما باشد تا بهترین عملکرد را داشته باشد. همچنین دیگ چلوپز صنعتی باید از مواد با کیفیت و مقاوم استفاده شود تا دیگ بتواند در برابر حرارت و فشار بالا مقاومت کند. همچنین باید به سیستم گرمایشی و کنترل دما نیز توجه کنید تا بتوانید غذاها را به درستی پخت کنید.

معرفی انواع اجاق پلوپز زمینی

اجاق پلوپز زمینی یک ابزار حیاتی در آشپزخانه صنعتی محسوب می شود که برای قرار دادن انواع دیگ و تابه که نیاز به حرارت مستقیم دارند، استفاده می شود. اجاق پلوپز زمینی ، به دلیل مقاومت مناسب در برابر وزن بالا و ابعاد بزرگ ظروف، که امکان قرار دادن روی اجاق های گاز معمولی را ندارند، طراحی شده اند. از لحاظ قدرت حرارتی نیز، به دلیل تعداد بیشتر شعله ها، اجاق پلوپز زمینی صنعتی از اجاق های گاز مدل های خانگی مقاوم تر و کار آمد تر است.

انواع مختلف اجاق پلوپز صنعتی شامل دو ردیفه ساده، دو ردیفه کوره دار، سه ردیفه ساده، سه ردیفه کوره دار، چهار ردیفه ساده و چهار ردیفه کوره دار می باشند. انتخاب نوع مناسب اجاق پلوپز بر اساس ظرفیت و مکان آشپزخانه مورد نظر صورت می گیرد.

قیمت اجاق پلوپز زمینی

انتخاب اجاق پلوپز زمینی مناسب باید با توجه به نیازها و بودجه خود انجام شود. اما همیشه بهتر است کیفیت و عملکرد دستگاه را به عنوان اولویت قرار دهیم تا از خریدی کارآمد و پایدار برخوردار شویم. قیمت اجاق پلوپز زمینی بستگی به برند، امکانات و ظرفیت آن دارد. با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار، مقایسه قیمت و امکانات مختلف اجاق های پلوپز زمینی اهمیت زیادی دارد.

ساخت اجاق پلوپز صنعتی

به بررسی ساخت اجاق پلوپز صنعتی خواهیم پرداخت. ابتدا باید گفت که اجاق پلوپز صنعتی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظیفه های مختلفی را بر عهده دارند. از جمله قطعات اصلی اجاق پلوپز صنعتی می توان به بدنه، شاسی، برنر و چدن رویه و شیرآلات اشاره کرد.

بدنه اجاق پلوپز صنعتی از جنس استیل ساخته می شود و باید دارای ضخامت و استحکام مناسبی باشد تا بتواند در برابر فشار و حرارت بالا که در هنگام پخت غذاها ایجاد می شود، مقاومت کند. برنر و مشعل های اجاق پلوپز صنعتی نیز باید از جنس مواد مقاوم در برابر حرارت و سایش باشد تا بتواند به خوبی غذاها را پخت.

برای ساخت اجاق پلوپز صنعتی با کیفیت بالا و عمر طولانی، لازم است از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد استفاده شود و همچنین باید در هنگام تولید به استانداردهای ایمنی و بهداشتی رعایت شود.

شرکت طبخ نوین با افتخار به عنوان یکی از پیشگامان در تولید دیگ چلوپز صنعتی، دیگ خورشت پز صنعتی و اجاق پلوپز زمینی صنعتی در ایران شناخته می شود. ما با بررسی دقیق نیازهای کافه ها و رستوران ها، دستگاه هایی با ظرفیت های مختلف را طراحی و تولید می کنیم تا بهترین عملکرد را برای شما فراهم کنیم.

در شرکت طبخ نوین، کیفیت و عملکرد بی نظیر دستگاه های صنعتی، به عنوان نشانی از تفکر و دقت در طراحی و تولید، به چشم می خورد. از دیگ چلوپز صنعتی با ظرفیت های مختلف که امکان پخت بهترین چلوها را فراهم می کند، گرفته تا دیگ خورشت پز صنعتی که با قابلیت پخت خورشت ها با طعم و ارزش غذایی بالا، همه را شگفت زده می کند، ما در طبخ نوین به کمک تجربه و تخصص خود، بهترین را برای شما فراهم می کنیم.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی طبخ نوین

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات طبخ نوین آشپزخانه صنعتی و خرید مستقیم، با کارشناسان فروش از طریق شماره های 02155713046، 09120648301 و 09127051674 تماس بگیرید. اعتماد شما افتخار ماست. شرکت طبخ نوین، همیشه در خدمت شماست. از تجربه و تخصص ما بهره ببرید و دستگاه های صنعتی با کیفیت بالا را تجربه کنید.

منبع طبخ نوین: www.tabkhnovin.com

‫5/5 ‫(1 نظر)

نظرات

  • هنوز نظری وجود ندارد.
  • نظر دهید