مارک سیماران خوبه ؟

مارک سیماران خوبه ؟

در تجارت امروز رقابت بین کمپانی‌ها و شرکت‌های تجاری بسیار فشرده است. هر شرکت و گروهی که کار تولیدی یا بازرگانی می‌کند، تلاش دارد تا سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد. شرکت‌ها با استفاده از نظر مشتریان خود تلاش می‌کنند تا رضایت حداکثری آن‌ها را به دست آورند. این شرکت‌ها سعی دارند با استفاده از روش‌های تبلیغی مختلف تعداد مشتریان کالا و خدمات خودشان را افزایش دهند. یکی از محصولات پر رقابت در بازار محصولات الکتریکی و الکترونیکی می‌باشد.

ما در این مقاله سعی داریم تا یکی از برندها تولید این محصولات یعنی برند سیماران را مورد بررسی قرار دهیم و به شما بگوییم آیا مارک سیماران خوبه؟

تاریخچه گروه صنعتی سیماران

گروه صنعتی سیماران در سال 1350 در تهران تاسیس شد و بعد از اخذ مجوزهای لازم در زمینه تولید محصولات الکترونیک شروع به فعالیت نمود. این شرکت با گرفتن نمایندگی چندین برند معتبر جهانی و مشارکت با آن‌ها تلاش کرده تا تکنولوژی روز دنیا را به کشور عزیزمان انتقال دهد. این گروه صنعتی امروزه با دارا بودن بیش از 20 هزار متر فضای تولیدی و استفاده از بهترین دستگاه‌های تولید لوازم الکترونیک در ایران فعال می‌باشد. کمپانی سیماران با استفاده از مهندسین مجرب و ماشین آلات به روز همواره تلاش داشته تا بهترین محصولات را در اختیار شما هموطنان عزیز قرار دهد. محصولات این کمپانی با عبور از به روزترین دستگاه‌های تست و کنترل کیفیت روانه‌ی بازار شده و شما می‌توانید این محصولات را با خیالی راحت تهیه کنید.

محصولات گروه صنعتی سیماران

محصولاتی مانند آنتن‌های مرکزی، انواع درب بازکن‌های صوتی و تصویری، سیستم‌های حفاظتی مانند دوربین‌های مداربسته و دزدگیر های اماکن، یو پی اس، انواع تجهیزات درب‌های اتوماتیک و… برخی از مهم‌ترین محصولات تولیدی گروه صنعتی سیماران می‌باشد. تنوع زیاد، طراحی استاندارد و کیفیت بالا باعث شده تا محصولات تولیدی این گروه صنعتی جزو بهترین محصولات الکترونیک در بازار باشد. همچنین محصولات کمپانی سیماران با برندهای خارجی در حال رقابت است و همان کیفیت را قیمت کمتر در اختیار هموطنان عزیزمان قرار داده است.

نوآوری و خلاقیت در تولید کنار استفاده از بهترین ماشین آلات در زمینه تولید محصولات الکترونیک باعث شده تا سیماران یک برند خوشنام در کشور باشد. البته در سال‌های گذشته و طبق احساس نیاز، گروه صنعتی سیماران وارد عرصه تولید محصولات لوازم خانگی، سیستم‌های هوشمندسازی ساختمان، سیستم‌های مبتنی بر RFID و… نیز شده است. این اتفاق به منظور جلب رضایت حداکثری شما مشتریان عزیز افتاده است.

نمایندگی

نمایندگی سیماران و خدمات پس از فروش

یکی از مواردی که تاثیر زیادی بر جلب رضایت مشتری دارد، ارائه خدمات پس از فروش سریع و کارآمد است. به همین دلیل است که گروه صنعتی سیماران از آغاز و با تولید اولین محصولات، توجه ویژه‌ای به خدمات پس از فروش داشت. این گروه صنعتی تلاش کرده در طول 5 دهه فعالیت خود بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند. همان طور که گفتیم، از بدو شروع فعالیت، واحد خدمات پس از فروش گروه سیماران تشکیل شد. اما با گسترش فعالیت‌های شرکت و افزایش تعداد محصولات این کمپانی، این واحد دچار تغییراتی شد.

گروه صنعتی سیماران از سال 85 واحدی به نام واحد خدمات پیش و پس از فروش را تشکیل داد. این واحد در طول 17 سال فعالیت خود حدود 350 نمایندگی در ایران و کشورهای همسایه تاسیس نموده است تا خدمات بهتری را به مشتریان عزیز ارائه دهد. نمایندگی سیماران کرج و دیگر شهرهای کشورمان، دارای واحد خدمات پیش و پس از فروش گروه صنعتی سیماران می باشد و با استفاده از متخصصین مجرب، ابزارهای به روز، سرعت بالا در پاسخگویی و… تلاش کرده تا بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

رقابت با کالاهای خارجی

از روز اولی که گروه صنعتی سیماران اقدام به تولید کرد، تلاش داشت تا با استفاده از دانش فنی روز دنیا بهترین محصولات را تولید کند. شاید کمتر کسی باور می‌کرد که یک کارگاه کوچک با کمتر از 10 پرسنل روزی بتواند بیش از 1000 محصول در زمینه لوازم خانگی، درب اتوماتیک، لوازم الکترونیک، کالای روشنایی و… تولید کند.

اما امروز مهندسان این شرکت بزرگ با استفاده از مهندسی معکوس و خلاقیت‌های فردی خودشان، توانسته‌اند محصولاتی تولید کنند که به بسیاری از کشورهای همسایه صادر می‌شود. امروزه کالاهای برند سیماران با نمونه‌های خارجی از نظر کیفیت رقابت می‌کند و با قیمت بسیار پایین‌تری در اختیار شما هموطنان عزیز قرار دارد. در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب مشاوره‌های قبل از خرید و خدمات پس از فروش مناسب باعث شده تا سیماران یکی از محبوب‌ترین برند‌های بازار ایران باشد.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم برند سیماران را مورد بررسی قرار داده و به شما بگوییم که آیا مارک سیماران خوبه ؟ با توجه به کیفیت بالا در متریال به کار برده شده در تولید، طراحی به روز و استاندارد، قیمت منصفانه و کارشناسی شده، خدمات پس از فروش سریع و عالی، وجود 350 نمایندگی در ایران و برخی کشورهای همسایه و… باید بگوییم که سیماران یک برند عالی می‌باشد

‫0/5 ‫(0 نظر)

نظرات

  • هنوز نظری وجود ندارد.
  • نظر دهید