انواع عمل های زیبایی شکم بعد از زایمان

در حالی که بسیاری از تغییراتی که با بارداری و مادر شدن به وجود می آیند سرشار از شادی و موفقیت هستند، این تجربیات همچنین می توانند تغییرات ناخواسته ای را در بدن مادر ایجاد کنند. زیبایی شکم بعد از زایمان، برای بسیاری از افراد به شدت مهم به شمار می رود به همین دلیل خانم ها اغلب به دنبال راهی برای زیبایی شکم بعد از زایمان هستند.

برخی از روش های زیر برای زیبایی شکم بعد از زایمان توصیه می شود:

تامی تاک برای زیبایی شکم بعد از زایمان

تامی تاک روشی است که شامل برداشتن پوست و چربی اضافی شکم می شود. از آنجایی که سطوح هورمونی زنانی که به تازگی زایمان کرده اند بالاتر از حد طبیعی است، بهتر است قبل از انجام این عمل حدود شش ماه پس از زایمان صبر کنید. زیرا هورمون هایی که پس از زایمان و در دوران شیردهی تولید می شوند می توانند به خاصیت ارتجاعی پوست کمک کنند و زمان به پوست فرصت طبیعی شدن می دهد. با این حال، زمانی که زمان مناسب باشد، بسیاری از زنان دریافته‌اند که عمل زیبایی شکم می‌تواند جذابیت زیبایی شناختی بسیار مطلوبی را برای شکم آن ها فراهم کند.

مادرانی که دارای پوست شل یا شل شدگی در قسمت شکم هستند و همچنین برخی از مادرانی که با جدا شدن عضلات شکم روبرو هستند، ممکن است بعد از تولد فرزند خود ابدومینوپلاستی را انتخاب کنند. روش‌های ابدومینوپلاستی و مینی ابدومینوپلاستی در میان مادرانی که چربی شکمشان سرسخت است یا ماهیچه‌ های شل و ضعیف شکم دارند که باعث می ‌شود شکم پف کرده یا چاق به نظر برسد، رایج است. این روش که به عنوان تامی تاک نیز شناخته می شود، شامل صاف کردن و سفت کردن پوست شل و بافت های همبند از طریق جراحی است.

لیفت یا بزرگ کردن سینه

لیفت سینه متفاوت از عمل بزرگ کردن سینه است، اما هر دو به عنوان بخشی از ” mommy makeover ” رایج هستند و ممکن است بتوانند همزمان با سایر روش های بعد از بارداری انجام شوند. لیفت سینه شامل برداشتن پوست اضافی برای صاف کردن، تغییر شکل و بلند کردن سینه ها می شود و همچنین ممکن است شامل جابجایی نوک سینه و هاله برای داشتن ظاهری طبیعی تر باشد. بزرگ کردن سینه شامل قرار دادن ایمپلنت در پشت پوست و بافت سینه برای تغییر شکل و بزرگ شدن آن است. برای مادرانی که پس از زایمان و شیردهی سینه ‌هایشان افتاده یا افتاده است، این می‌تواند به بازگرداندن ظاهر قبلی سینه‌ ها کمک کند.

هورمون ‌های مرتبط با بارداری معمولاً باعث تورم بافت‌ های سینه در دوران بارداری می‌شوند، اما همین بافت ‌ها در دوره پس از زایمان منقبض و منقبض می‌شوند، به‌ویژه دوره شیردهی و بلافاصله پس از آن، که می‌تواند پوست سینه را فراتر از حد خاصیت ارتجاعی آن بکشد. از آنجایی که قابلیت ارتجاعی به طور کامل قابل بازیابی نیست، لیفت سینه یک گزینه محبوب در میان مادرانی است که می خواهند این اثرات را از طریق جراحی معکوس کنند.

در حالی که لیفت سینه نمی تواند اندازه سینه شما را به میزان قابل توجهی تغییر دهد، این روش می تواند پوست شل را از بین ببرد و بدون استفاده از ایمپلنت یا انتقال چربی، ظاهری جوان تر به سینه ها بدهد.

کانتورینگ بدن از طریق لیپوساکشن

لیپوساکشن یک عمل جراحی زیبایی موثر است. می توان از آن برای تغییر اندازه و تغییر شکل بدن استفاده کرد و می تواند بسیار هدفمند باشد. لیپوساکشن اغلب همراه با ابدومینوپلاستی برای شکل دادن بیشتر به شکم است و در از بین بردن چربی های “سرسخت” که به نظر نمی رسد به طور طبیعی از طریق روش های کاهش وزن طبیعی از بین بروند بسیار موثر است. این روش را می توان تقریباً در هر قسمت دیگری از بدن که دارای چربی اضافی است، مانند ران یا باسن نیز انجام داد.

بعد از بارداری، بسیاری از مادران با نواحی مواجه می‌شوند که ظاهراً به شکل ناهنجاری در خود باقی می‌مانند که با رژیم غذایی و ورزش از بین نمی‌روند. لیپوساکشن را می توان در نواحی مختلف انجام داد تا بافت چربی را از بین ببرد و بدن را به شکلی متناسب تر نشان دهد.

لیپوساکشن روشی است که می تواند رسوبات کوچک تا متوسط چربی را از باسن، ران ها، شکم، بازوها، باسن، سینه و کمر حذف کند، اما شل شدن پوست و سلولیت را درمان نمی کند.

لیفت باسن برزیلی

لیفت باسن برزیلی که گاهی اوقات به سادگی به آن BBL گفته می شود، فرآیندی برای افزایش باسن است که از چربی برداشت شده از بدن خود بیمار استفاده می کند – به جای تزریق مصنوعی یا ایمپلنت، چربی که معمولاً از شکم یا ران ها منشاء می گیرد جابجا می شود. این عمل می‌تواند باعث شود باسن‌ های صاف، آویزان یا نامتقارن گردتر و/یا برجسته ‌تر به نظر برسند و با موفقیت برای بسیاری از زنان پس از بارداری که احساس می‌کردند باسن‌هایشان با بقیه بدنشان نامتناسب است، استفاده شود.

لیپکتومی کمربند

مادران به غیر از تنه و شکم خود تغییراتی را در قسمت هایی از بدن خود مشاهده می کنند. در بسیاری از موارد، پوست و بافت‌ های باسن و ران ‌ها کشیده و ناهموار می‌شوند و بسیاری از مادران پس از زایمان به دنبال لیفت پایین تنه یا لیپکتومی کمربند هستند.

روش‌ های لیپکتومی کمربند، قسمت ‌های پایین بدن اطراف کمربند را تغییر شکل می دهد و سفت می‌کند، از جمله قسمت تحتانی شکم، باسن و ران. نتیجه یک فرم پایین ‌تنه صاف ‌تر و متناسب ‌تر است که دارای پوستی سفت ‌تر و شکلی متعادل ‌تر است.

makeover چیست؟

هدف از این نوع جراحی ها، بازیابی شکل و ظاهر بدن یک زن پس از زایمان است. بسیاری از زنان پس از بارداری متوجه تغییراتی در بدن خود می شوند. نواحی زیادی از بدن وجود دارد که می‌توان آن ها را عمل کرد معمولاً سینه ‌ها، شکم، کمر، اندام تناسلی و باسن.

mommy makeover یکی از محبوب ترین تکنیک های جراحی پلاستیک ترکیبی امروزی است که به طور خاص برای رفع مشکلات رایج زنانی که در دوران بارداری و شیردهی با آن مواجه هستند طراحی شده است.

اجزای mommy makeover

از آن جایی که سینه‌ ها و شکم نواحی اصلی تغییر در هنگام مادر شدن هستند، mommy makeover اغلب حول یک عمل سینه و شکم متمرکز می‌شود. در دوران بارداری و شیردهی، سینه ها نیز بزرگ می شوند. با این حال، بازگشت به حالت عادی می تواند به معنای کاهش قابل توجه حجم سینه و افتادگی قابل توجه باشد. در طول بارداری، ماهیچه‌ های شکم، پوست و بافت‌ ها کشیده می‌شوند تا با خیال راحت نوزاد در حال رشد را در خود جای دهند. متأسفانه، پس از زایمان، این لایه ها ممکن است به شکل سفت و قبل از نوزادی خود برنگردند.

سخن پایانی

عمل های ترمیمی و زیبایی سخت و پیچیده هستند. اما با وحود دکتر کامبیز ایزدپناه، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی به نشانی اینترنتی https://drkambiz-izadpanah.com  نگران نتیجه عمل خود نباشید. ایشان با تجربه کاری و تخصصی که در این زمینه دارند، تجربه بهترین عمل را در ذهن شما نقش خواهند بست. همچنین در پیج اینستاگرام دکتر کامبیز ایزدپناه میتوانید نمونه عمل های ایشان را ببینید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نظرات

  • هنوز نظری وجود ندارد.
  • نظر دهید