بهترین پارک های کرج

پارک ها یکی از بهترین جاهایی هستند که شما می توانید دقایق و ساعاتی را در کنار دوستان و عزیران خود به شادی و تفریح سپری کنید.

اگر بشر به این فکر نمی افتاد که در شهرهای مسکونی پارک بسازد مشخص نبود که آدمی چگونه می خواست روحیه خود را حفظ کند؛ زیرا درختان و فضای سبز یکی از عواملی هستند که باعث تلطیف روح آدمی شده و او بدین طریق می تواند خستگی های که در اثر زندگی های شلوغ امروزی برایش به وجود آمده است را تحمل کند.

تهران و کرج از جمله شهرهایی هستند که آلودگی در آنها زیاد بوده و حضور پارک ها می تواند در کاهش آلودگی هوا بسیار موثر باشد.

برای مثال پارک های غرب تهران که از جمله آنها می توان به پارک نهج البلاغه، پارک آبشار و… اشاره کرد، فضایی بسیار مناسب با هوایی دلپذیر آماده کرده اند تا شهروندان تهرانی بتوانند به بهترین شکل ممکن آخر هفته خود را پر کنند. در شهر کرج نیز چندین پارک وجود دارد که ما در این متن قصد داریم در مورد آنها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

پارک چمران

یکی از زیباترین پارک های شهر کرج، پارک چمران است که وسعتی برابر ۴۰ هکتار دارد. ساخت این پارک از سال ۱۳۹۰ شروع و در سال ۱۳۹۴ به پایان رسید. وسعت و مساحت این پارک به حدی است که خانواده های بسیاری می توانند یک پیک نیک چند ساعته در آن برپا کنند.

البته جدای از بزرگی و وسعت این پارک امکاناتی که در پارک چمران وجود دارد باعث شده این محل طرفداران زیادی داشته باشد. از جمله این امکانات می توان به زمین مخصوص پینت بال، پیست دوچرخه سواری و اسکیت، باغ گل ها، باغ پرندگان، شهربازی، نمایشگاه گل، فرش گل، کافه و رستوران اشاره کرد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نظرات

  • هنوز نظری وجود ندارد.
  • نظر دهید