لوله بازکنی و تخلیه چاه در کرج با تجهیزات پیشرفته

گرفتگی لوله فاضلاب به دلیل انباشته شدن اجسام خارجی و زائد درون لوله فاضلاب ایجاد می‌شود. این موارد عبارتند از: گرفتگی فاضلاب پشت بام با قیر، گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان، گچ و سایر مصالح ساختمانی در زمان بنایی، گرفتگن ظرفشویی با چربی و روغن‌های آشپزی، گرفتگی فاضلاب آشپزخانه با باقیمانده غذاها، تفاله چای و آدامس، گرفتگی لوله فاضلاب توالت با دستمال کاغذی، دستمال توالت، پوشک و سایر اشیای خارجی، گرفتگی لوله فاضلاب توالت و حمام با صابون.

گرفتگی لوله فاضلاب دلایل متعدی دارد و با توجه به شدت و عمق آن باید راه حل مناسب انتخاب شود. در بعضی موارد گرفتگی لوله فاضلاب را می‌توان به روش‌های خانگی برطرف نمود اما در موارد جدی‌تر باید به سراغ شرکت‌های لوله بازکنی و تخلیه چاه رفت تا مشکل را حل کنند.

شرکت فراز سرویس یکی از شرکت‌های معتبر و حرفه‌ای در زمینه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در مناطق مختلف شهری کرج است. این شرکت با تجربه و متخصصین خود، خدمات با کیفیت و با قیمت‌های مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از جمله مناطق که شرکت فراز سرویس در استان البرز در آن‌ها فعالیت دارد، می توان به خدمات لوله بازکنی عظیمیه، فردیس، گلشهر، گوهردشت، شاهین ویلا، جهانشهر، مهرشهر، مهرویلا، ماهدشت، محمدشهر، کوهسار، اندیشه، هشتگرد، نظرآباد، طالقان و کمالشهر اشاره کرد.

شرکت فراز سرویس از چه تجهیزات پیشرفته‌ای برای باز کردن لوله فاضلاب استفاده می‌کند؟

برای باز کردن لوله و چاه، تجهیزات متفاوتی وجود دارد که هر یک دارای قیمت و مدل‌های گوناگونی هستند و به روش‌های متفاوتی، مشکل گرفتگی فاضلاب منازل مسکونی را برطرف می‌کند. به عنوان مثال، یکی از بهترین دستگاه‌های لوله بازکن، دستگاه فنر زنی است که با استفاده از آن می‌توان بدون هیچ زحمت خاصی لوله‌ها و چاه‌های فاضلاب شهری را باز کرد. این دستگاه دارای سر فنری‌های متفاوتی برای انواع گرفتگی‌ها است.

شرکت لوله بازکنی فراز سرویس از تجهیزات پیشرفته‌ای برای باز کردن لوله استفاده می‌کند که شامل دستگاه‌های لوله بازکن فنری، دستگاه‌های لوله بازکن هیدرولیکی، دستگاه‌های لوله بازکن پرسی و دستگاه‌های لوله بازکن بادی است.

دستگاه لوله بازکن فنری چه انواعی دارد؟

فنرهای لوله بازکنی به دو نوع دستی و برقی تقسیم می‌شوند. فنرهای لوله بازکن دستی در طول‌های مختلفی از ۳ تا ۱۰ متر ساخته می‌شوند. انواع فنر لوله بازکن عبارتند از:

  • سر فنر الماسی: برای تراشیدن مواد و رسوبات سخت داخل لوله و گرفتن ابزار و فنر های جا مانده در لوله
  • سر فنر نیزه ای: برای فرو رفتن در اجسام سخت و برش دادن ریشه ها و مواد الیافی
  • سر فنر برسی: برای پاکسازی لوله ها از لجن و رسوبات دیگر
  • سر فنر آشغال گیر: برای گرفتن و خارج کردن آشغال و مواد بزرگ از لوله
  • سر فنر کوزه ای: برای باز کردن لوله های مسدود شده با چربی و صابون
  • سر فنر ابزارگیر: برای گرفتن و خارج کردن ابزار و فنر های جا مانده در لوله
  • سر فنر میله فنری: برای باز کردن لوله های خمیده و پیچیده
  • سر فنر ریشه بر: برای برش دادن ریشه های درختان و گیاهان که در لوله ها رشد کرده اند
  • سر فنر چاقویی: برای برش

روش کار دستگاه لوله بازکن فنری چگونه است؟

  • دستگاه فنر لوله بازکنی برقی

دستگاه فنر لوله بازکنی با استفاده از پیچ های مخروطی که در نوک فنر وجود دارد، مواد اضافی که باعث گرفتگی چاه شده اند را به درون چاه حرکت می‌دهد. نحوه کار فنر لوله بازکنی به این صورت است که یک کابل فلزی که حالت فنری دارد به وسیله نیروی مکانیکی که توسط یک موتور دریل ایجاد می‌شود باعث یک لرزش در طول فنر می‌شود و سر فنر که حالت چرخشی دارد باعث جلو رفتن آن در مسیر لوله می‌شود و به باز کردن لوله‌های فاضلاب گرفته شده توسط اجسام مختلف کمک می‌کند. برای استفاده از دستگاه فنر لوله بازکن، باید نوع گرفتگی لوله را بشناسید و سپس نوع مناسب دستگاه را برای آن انتخاب کنید.

  • فنر لوله بازکنی دستی

روش کار فنر لوله بازکنی دستی به این صورت است که نوک فنر را به درون لوله می‌گذارید و آرام آرام آن را به داخل لوله حرکت می‌دهید تا به مانع برسد. سپس با چرخاندن فنر، مواد اضافی را از داخل لوله جدا کرده و گرفتگی را باز می‌کنید.

روش کار دستگاه لوله بازکن هیدرولیکی چگونه است؟

دستگاه لوله بازکن هیدرولیکی، یک دستگاه است که با استفاده از فشار آب، لوله‌های فاضلاب را باز می‌کند. در این روش، آب تحت فشار به داخل لوله فاضلاب می‌رود و هر آنچه در مسیر خود باشد را متلاشی کرده و با ریختن آب زیاد، کل مواد متلاشی شده به داخل چاه فاضلاب می‌ریزد.

روش کار دستگاه لوله بازکن پرسی چگونه است؟

دستگاه لوله بازکن پرسی، یک دستگاه است که با استفاده از فشار هوا، لوله‌های فاضلاب را باز می‌کند.

روش کار دستگاه لوله بازکن بادی چگونه است؟

دستگاه لوله بازکن بادی، با استفاده از هوا، لوله‌های فاضلاب را باز می‌کند. در این روش، هوا تحت فشار به داخل لوله فاضلاب می‌رود و هر آنچه در مسیر خود باشد را متلاشی کرده و با ریختن آب زیاد، کل مواد متلاشی شده به داخل چاه فاضلاب می‌ریزد.

کلام پایانی

شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه فراز سرویس با سابقه‌ای درخشان و قدمتی طولانی و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته خدمات لوله بازکنی کرج با قیمت ارزان و بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌کند. فراز سرویس دارای پنج شعبه در نقاط شمال، غرب، مرکز، شرق و جنوب تهران و همچنین دارای دو شعبه در کرج است و به همه مناطق این دو شهر خدمات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه می‌دهد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نظرات

  • هنوز نظری وجود ندارد.
  • نظر دهید